V-am recomandat putine carti pe acest blog, asta si din lipsa de timp, in ultima perioada am postat mai putin pe acest blog.
Astazi am decis sa va recomand o carte, pe care am citit-o cu ani in urma: "Captivat " subtitlu" :
"Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte"- autori Nir Eyal si Eric Ries.
Este posibil sa mai gasiti cartea pe piata, in genereal acest tip de carti se reediteaza.
Nu va fi o recenzie de carte, nu vreau sa imi expun opinia proprie, voi puncta doar cate ceva, cateva extrase din carte.
Nir Eyal a lucrat multi ani in industria jocurilor video si apoi in publicitate, Eric Ries este si autorul "The Lean Startup".
"De ce unele produse capteaza atentia multor oameni? Cum creeaza companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunta? Exista vreo metoda prin care tehnologia ne poate captiva atentia?"- iata intrebari la care veti gasi raspunsuri in acesta carte.
" 79 % dintre posesorii de telefone inteligente isi verifica dispozitivul in fiecare dimineata, in rastimp de 15 minute de la trezire. Expertii din industria aplicatiilor mobile spun ca ne verificam telefoanele de cel putin 150 de ori pe zi..
Cum am ajuns aici? Cum se face ca anumite aplicatii mobile pot controla mintea utilizatorilor?
Ce anume face ca aceste produse sa provoace dependenta? "
Cautati raspunsurile in carte.
Despre Facebook, Instagram, Blogger, Twitter si alte retele sociale, cum am devenit dependenti de ele, puteti citi in carte.