Cu totii consideram ca stim cum sa ne comportam in societate, avem cu totii cei 7 ani de acasa.
Totusi, in afaceri regulile sunt un pic diferite, sau mai bine zis exista un set de reguli care se adauga celor stiute de toata lumea.
Pentru cei/ cele care aveti o afacere sau prin atributiile pe care le aveti la job intrati in conexiune cu alte persoane din aceasta lume, va recomand sa cititi o carte : CODUL BUNELOR MANIERE IN AFACERI scrisa de ANNE MARIE SABATH o specialista in protocol si bune maniere in afaceri.
Este o carte utila zic eu, o carte din care veti afla ca foarte multe amanunte, cum " nimicuri" de care majoritatea nu tin cont pot influenta succesul dvs in afaceri.
Autoarea cuprinde in carte reguli care pornesc de la tinuta in afaceri si accesoriile purtate atat de catre femei cat si de catre barbati, la felul cum salutati si cum va prezentati, la felul cum va comportati la un pranz sau o cina de afaceri.
Veti afla care sunt regulile cand purtati o discutie telefonica, cand trimiteti un fax sau un e-mail sau orice alt fel de corespondenta.
Aflati cum sa va imbracati si cum sa va comportati in calatoriile de afaceri sau la receptii, obtineti informatii despre regulile internationale de eticheta si multe altele.