12/10/2021

Aniversare

 

Moment aniversar pentru blogul Totul despre firme. De la comercial la financiar contabil.

Astazi, 10 decembrie 2021 se implinesc noua ani de la deschiderea acestui blog si publicarea primului  articol  - "Despre blog"

Incercam sa explic in prima  postare publica cu ce intentii am creat acest blog .

Uneori am postat mai mult si mai des, alteori mai putin, in functie de timpul pe care l-am avut disponibil in anumite momente.

Acestea fiind spuse, daca ma uit in urma, sunt multumita; am reusit sa fac tot ce mi-am propus  atunci, pe 10 decembrie 2012, am abordat toate subiectele pe care mi le-am propus.

M-am achitat de "sarcina' pe care mi-am impus-o singura.

Tot astazi, pot spune ca este moment aniversar si pentru mine. Astazi, 10 decembrie 2021 , aniversez si eu  noua ani de blogging, noua ani de la postarea primului articol (10 decembrie 2021)

Cateva luni mai tarziu, in martie 2013  am lansat proiectul cu numarul doi in materie de blogging - blogul Recomandari Diverse.