10/09/2013

Documente necesare la Registrul Comertului pentru inregistrarea suspendarii/reluarii activitatii pentru societatile comerciale

Sunteti in situatia de a suspenda temporar activitatea firmei?
 Firma a a avut activitatea temporar suspendata si doriti sa o reactivati?
 Aflati ce documente sunt necesare pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului pentru aceste operatiuni.
Lista cu documente necesare :
1.Cerere de inregistrare in original
2.Hotararea adunarii generale a asociatilor/actionarilor sau decizia asociatului unic,dupa caz
3.Certificatele constatatoare emise in baza declaratiilor tip pe propria raspundere pentru autorizarea activitatii.
4.Declaratia tip pe propria raspundere din care sa rezulte ca persoana juridica nu  desfasoara activitati la sediul social sau la sediile secundare ori in alte locatii activitati  declarate pe o perioada de maxim 3 ani.( in cazul suspendarii activitatii)
5.La reluarea activitatii
-declaratie tip pe propria raspundere privind autorizarea functionarii
-certificatul constatator emis in baza declaratiei tip depuse la suspendarea activitatii.
6.Daca este cazul, imputernicirea avocatiala sau delegatia in forma autentica pentru persoanele desemnate sa efectueze formalitatile.
7.Dovezile platii taxelor legale( chitante, op dupa caz)






</head>
<body>
<h1.http://fin8conta.blogspot.com<h1>
<h2>Documente necesare la Registrul comertului pwnreu suspendarea sau reluarea activitatii firmei<h2/>