Pentru editarea si arhivarea electronica a documentelor financiar contabile este necesar sa se indeplineasca anumite conditii.
1.In ceea ce priveste baza de date trebuie sa existe posiblitatea reconstituirii in orice moment a continutului documentelor.
2.Documentele financiar contabile arhivate pe suport electronic trebuie sa poarte semnatura electronica a persoanei care le intocmeste,conform Legii 455/2001.
3.Este obligatoriu sa existe un plan de securitate al sistemului informantic astfel incat sa asigure cerintele minimale si anume:
-confidentialitatea si integritatea comunicatiilor
-confidentialitatea si nonrepudierea tranzactiilor
-confidentialitatea si integritatea datelor
-restaurarea informatiilor gestionate de sistem in caz de calamnitate sau alte evenimente neprevazute.
-arhivarea datelor care sa permita inscriptionarea o singura data si accesarea de ori cate ori este nevoie a informatiilor stocate.
-restrictionarea,detectarea si monitorizarea accesului la sistem.
-inregistrarea datelor din documentele financiar contabile in timp real ,in alt sistem de calcul ,cu aceleasi caracteristici.
-programul informatic sa asigure listarea documentelor financiar contabile.
Blog despre firme.Operatiuni financiar contabile de la A la Z inclusiv monografie contabila, despre taxe si impozite , despre resurse umane(contracte de munca , revisal, state de plata , contributii sociale) caracteristici firme, despre infiintari firme, contracte comerciale, etc