Blog despre firme.Operatiuni financiar contabile de la A la Z inclusiv monografie contabila, despre taxe si impozite , despre resurse umane(contracte de munca , revisal, state de plata , contributii sociale) caracteristici firme, despre infiintari firme, contracte comerciale, etc
4/05/2016
Actele necesare pentru inregistrarea si autorizarea societatilor pe actiuni si societatilor in comandita pe actiuni la Registrul Comertului
1. Cererea de înregistrare (original);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi a rezervării firmei (original);
3. Actul constitutiv (original);
4. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social;
5. Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că sau gratuit (se obţine prin intermediul oficiului registrului comertului)
6. Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis rezultă ca sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă instrainarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social
7. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip,
original);
8. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de acţionari la capitalul social in copie (ordine de plata,foi de varsamant)
9. Actele privind proprietatea pentru aporturile în natură subscrise şi vărsate la constituire; în cazul în care printre acestea figurează şi imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate;
10. Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original);
11. Cartile de identitate (sau pasapoarte,dupa caz)ale fondatorilor, administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de supraveghere, membrilor directoratului,cenzorilor, auditorilor persoane fizice (copii certificate);
12. Declaratia expresă pentru acceptareaa mandatului de administrator/membru al directoratului ori de cenzor/auditor de către persoanele care au fost numite prin actul constitutiv (original);
13. Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii (original);
14. Certificatele de cazier fiscal pentru actionarii sau reprezentanţii legali ai societăţii comerciale, care au domiciliul/ reşedinţa/sediul în România sau pentru persoanele fizice sau juridice străine, care au această calitate şi sunt înregistrate fiscal în România sau, după caz, declaraţia autentică pe propria răspundere a persoanei fizice cetatean străin în nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice străine care nu este înregistrată fiscal în România din care să rezulte că nu are datorii fiscale în original şi, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public;
15.declaratia ca persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2 - original).
16. Dacă este cazul:
- actele de înregistrare ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor persoane juridice (original sau copie certificată şi, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- hotărârea organului statutar privind participarea la constituirea societăţii a fondatorilor persoane juridice române (copie certificată) sau străine (original şi traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- mandatul pentru persoana abilitată să semneze actul constitutiv în numele şi pe seama fondatorului persoană juridică română (copie certificată) sau străină (original şi traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- declaraţia fondatorilor/administratorilor/membrilor directoratului/directorilor privind datele de identificare a societăţii de registru independent privat autorizat care ţine registrul acţionarilor;
Publicat de
Aneta Mitroi
la
4/05/2016 04:00:00 p.m.
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest
Etichete:
actionari,
administratori,
autorizare societate,
cenzori,
inregistrare societate,
registrul comertului,
societate in comandita pe actiuni,
societate pe actiuni